موزیک انلاین

متن موزیک

موزیک انلاین

متن موزیک

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام کم کم

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام کم کم با بالاترین کیفیت

Download New Music Ali Abdolmaleki – Kam Kam

ترانه و آهنگ: علی عبدالمالکی , تنظیم : آرش نوایی , میکس و مستر : ایمان احمدزاده


من میخواستم بهترین دنیارو واسه تو بسازم

من جوونی پای چشاتم

ولی بازم اون دل تو جای دیگه بود

دل تو جای دیگه بود

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام کم کم

متن آهنگ

من میخواستم بهترین دنیارو واسه تو بسازم

من جوونی پای چشات رفت

ولی بازم اون دل تو جای دیگه بود

دل تو جای دیگه بود

تو فقط اومدی به دلم امید دادی و رفتی

تو گفتی محدودت کردم گفتی ازادی و رفتی

اون دل تو جای دیگه بود اون دل تو جای دیگه بود

دارم از یاد تو میری کم کم و کم کم

داره بارونم میباره نم و نم نم نم

ازت یادگاری مونده غصه گریه سر درد

ولی بازم دوست دارم اگه میشه برگرد


دارم از یاد تو میری کم کم و کم کم

داره بارونم میباره نم و نم نم نم

ازت یادگاری مونده غصه گریه سر درد

ولی بازم دوست دارم اگه میشه برگرد


 برگرد تا زندم تا نمردم

تو برگرد که من کم غصتو نخوردم

وقتی بارون میباره تو رو یادم میاره

شب و روز خاطراتمون منو تنها نمیذاره



دارم از یاد تو میری کم کم و کم کم

داره بارونم میباره نم و نم نم نم

ازت یادگاری مونده غصه گریه سر درد

ولی بازم دوست دارم اگه میشه برگرد


دارم از یاد تو میری کم کم و کم کم

داره بارونم میباره نم و نم نم نم

ازت یادگاری مونده غصه گریه سر درد

ولی بازم دوست دارم اگه میشه برگرد


دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام کم کم

دانلود با کیفیت 320 - 8.80 مگابایت


خرید شارژ همراه اول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی